5 254 läst ·
45 svar
5k läst
45 svar
Ny Festool sticksåg(ar)
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Det är väl Nordbygg i år?
Glöm den ute på altanen eller så.mattiasp skrev:
Sen meddelar du mig var du bor och vilken dag du kommer "att glömma".
Sen kan du med gott samvete köpa en ny.
Jag är rätt nöjd med den jag har, men en till att ha till lite gipssågande kan ju inte vara fel.
(Och så tycker jag att du också ska tänka.
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Var där för två år sen, och jag tyckte att det jag såg var lite för mycket testosteronstinn lekstuga och för lite roliga grejer att köpa (typ bara Irwinsaker), men om det är fler som ska dit kan jag fundera på saken och se om jag kan.
Något om uppgradering av sänksågen i bladet?
Rykten gör gällande att det borde vara på gång, men inte hört mer än lösa rykten än..
Rykten gör gällande att det borde vara på gång, men inte hört mer än lösa rykten än..
Hur menar du då? Var det bara dieseldrivna elverk och bobcats? Jag hoppas på massor med ögongodis, både i form av verktyg, men även tillverkare av alla de olika slag, dörrar, fönster, byggnadsvård? Är jag helt ute och cyklar?Mr Handyman skrev:
Produkter som diskuteras: "byggnadsvård"
Stora boken om byggnadsvård
Den ultimata boken om byggnadsvård
429 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Tror faktiskt mest att det berodde på att jag hade andra förväntningar på mässan. Det är en demomässa, inte säljmässa. Någon byggnadsvård såg jag inte men å andra sidan var vi mest vid elverktygsavdelningen.
Produkter som diskuteras: "byggnadsvård"
Byggnadsvårdarens bibliotek
Fem böcker om byggnadsvård
999 kr inkl moms
1 066 kr
Läs mer
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Aha... där har vi det...phl skrev:
Jag är redan fast i träsket och ryktet når mig och övertalar mig att i sömnen köra in och köpa något nytt när det släpps... hehe
Kan du bifoga Infotool-bladet? Det vore hyggligt!phl skrev:Hepp!
Är det någon mer som fått Festools Infotool-blad senaste veckan? Där flaggar de för någon form av ny sticksåg i april. Ska man tro siluetten de visar så är maskinen trådlös. Samtidigt har de specialpris på den gamla PS300:an med en formulering som antyder att en ny sladdmaskin också är på väg i april. Bara att börja spara till en GST135-dräpare? =)