Det är väl Nordbygg i år?

De skryter om Nordbygg i samma infoblad.

Hoppas dom släpper en trådlös limpmodell, är det bara bygel går den bort dirrekt. Har iofs väldigt svårt med balansen i batteridrivna limpsticksågar

Mikael_L
mattiasp skrev:
Det får vi se om jag lyckas döda 85:an. Det går nog inte.
Glöm den ute på altanen eller så.
Sen meddelar du mig var du bor och vilken dag du kommer "att glömma".
Sen kan du med gott samvete köpa en ny.
:D :D

Jag är rätt nöjd med den jag har, men en till att ha till lite gipssågande kan ju inte vara fel.
(Och så tycker jag att du också ska tänka. ;))

Nordbygg var det ja! Är det nån som ska dit?

Var där för två år sen, och jag tyckte att det jag såg var lite för mycket testosteronstinn lekstuga och för lite roliga grejer att köpa (typ bara Irwinsaker), men om det är fler som ska dit kan jag fundera på saken och se om jag kan.

mattiasp skrev:
Det får vi se om jag lyckas döda 85:an. Det går nog inte.
När jag bytte tak för två år sen så åkte 85:an ner från taket ett antal gånger. Förutom att basplattan blev sned, vilken "lätt" bankades rak igen så fungerar den riktigt fint, förutom den något skrovliga plastytan.

Något om uppgradering av sänksågen i bladet?
Rykten gör gällande att det borde vara på gång, men inte hört mer än lösa rykten än..

Paul-Staffanstorp
Varför har inte jag fått bladet...:@:@

Mr Handyman skrev:
Var där för två år sen, och jag tyckte att det jag såg var lite för mycket testosteronstinn lekstuga och för lite roliga grejer att köpa (typ bara Irwinsaker), men om det är fler som ska dit kan jag fundera på saken och se om jag kan.
Hur menar du då? Var det bara dieseldrivna elverk och bobcats? Jag hoppas på massor med ögongodis, både i form av verktyg, men även tillverkare av alla de olika slag, dörrar, fönster, byggnadsvård? Är jag helt ute och cyklar?

StyrmanBerg skrev:
Något om uppgradering av sänksågen i bladet?
Rykten gör gällande att det borde vara på gång, men inte hört mer än lösa rykten än..
Nej, något sådant tror jag inte fanns med. Har dock inte kollat så noga ska sägas.

Paul-Staffanstorp skrev:
Varför har inte jag fått bladet...:@:@
För att du redan handlar så myckte från dem så att du inte behöver lockas till fler inköp. Jag trånar mest och tittar i den lite för grunda penningpungen.

Tror faktiskt mest att det berodde på att jag hade andra förväntningar på mässan. Det är en demomässa, inte säljmässa. Någon byggnadsvård såg jag inte men å andra sidan var vi mest vid elverktygsavdelningen.

Paul-Staffanstorp
phl skrev:
För att du redan handlar så myckte från dem så att du inte behöver lockas till fler inköp. Jag trånar mest och tittar i den lite för grunda penningpungen.
Aha... där har vi det... :D:D
Jag är redan fast i träsket och ryktet når mig och övertalar mig att i sömnen köra in och köpa något nytt när det släpps... hehe

phl skrev:
Hepp!

Är det någon mer som fått Festools Infotool-blad senaste veckan? Där flaggar de för någon form av ny sticksåg i april. Ska man tro siluetten de visar så är maskinen trådlös. Samtidigt har de specialpris på den gamla PS300:an med en formulering som antyder att en ny sladdmaskin också är på väg i april. Bara att börja spara till en GST135-dräpare? =)
Kan du bifoga Infotool-bladet? Det vore hyggligt! :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.