Ahlsell har kampanj just nu på den nya 2495:-
 
Kemi skrev:
Ahlsell har kampanj just nu på den nya 2495:-
+moms

/Patrik
 
Pasta skrev:
+moms

/Patrik
Och ej vanliga konsumenter, enligt de själva.

Men det skulle vara intressant att veta om de har stöd i lagen för att stänga ute vissa köpare?
 
Hej,

Jag har nu fått hem den nya Multimatern (250Q) från Axminster(England).
Här kommer några korta kommentarer:

+ Enkelt att beställa.
+ Levererades direkt hem till mig via DHL
+ Pris ca 2700 kr inkl Frakt.
+ Snabb leverans (Snabbare än vad jag blev lovad..;-)
+ 3 års garanti om man anmäler köpet av sin produkten till FEIN.
- Måste byta sladd, så man får en "svensk stickpropp". (Men det var bara 5 skruvar)


/Bastuvagnen
 
Betong skrev:
Och ej vanliga konsumenter, enligt de själva.

Men det skulle vara intressant att veta om de har stöd i lagen för att stänga ute vissa köpare?
Kontarheringsfrihet gäller, dvs helt ok. Du kan bli nekad för att du har fula skor (om du nu har det...)
 
Vad hette det?

Hälsn Erik E
 
imported_Ingo kanske menade:
Kontraheringsfrihet (imported_Ingo :s bokstäverna var lite olydiga och bytte plats bara)
eller varför inte:
Kontaminering = Nedsmittning eller förorening d.v.s. överföring av sådant som är ovidkommande eller som man inte vill ha. :rolleyes:
Ahlsell vill inte ha folk med fula pjuck... eller var det kontanter :D
 
Nu skrattas det säkert högt i korridorerna, men jag måste fråga: vad använder man en sådan här maskin till? Har tittat på bilderna men inte riktigt fattat. Är det en slipmaskin eller vad :confused:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.