4 499 läst ·
16 svar
4k läst
16 svar
Ny favorittillverkare...
Sida 1 av 2
Medlem
· Västragötaland
· 870 inlägg
Smaken är ju olika....Känns som stilen är lite norröver. Säkert fina hus för den som gillar stilen.
jag har varit på bomässan i finland två år i rad och båda åren har honkatalot haft väldigt fina hus i kärnträ med mycket modern känsla. har inte kollat på hemsidan men vet att det finns fina hus även för oss söderöver... 
för övrigt kan jag verkligen rekommendera bomässorna i finland. många fina hus som man får gå runt i och kika och oftast inte alltför långt från helsingfors. nästa år från 11/7 tll 10/8.
för övrigt kan jag verkligen rekommendera bomässorna i finland. många fina hus som man får gå runt i och kika och oftast inte alltför långt från helsingfors. nästa år från 11/7 tll 10/8.