Hej,
Har nyligen installerat en Baxi Bonus 30 men verkar har stött på ett litet problem, enligt instruktionerna så ska man ställa Min-termostat Ställs på 90-140 (reglage K) så går det inte att vrida ner mer än till 240 grader sen tar det stopp, något som varit med om liknande problem ?
Tack på förhand
Har nyligen installerat en Baxi Bonus 30 men verkar har stött på ett litet problem, enligt instruktionerna så ska man ställa Min-termostat Ställs på 90-140 (reglage K) så går det inte att vrida ner mer än till 240 grader sen tar det stopp, något som varit med om liknande problem ?
Tack på förhand
Är den ny , går det att vrida den förbi maxläge i förhållande till markeringen på ratten ,
kanske själva termostaten är felmonterad ett halvt varv , 2 skruvar bakom ratten , lossas och baksidan vrides 180 grader
Gärna foto 2 st 1 st max 1 st min
kanske själva termostaten är felmonterad ett halvt varv , 2 skruvar bakom ratten , lossas och baksidan vrides 180 grader
Gärna foto 2 st 1 st max 1 st min
Klicka här för att svara
