Jag har köpt en tomt i Uddevalla , börjar bygga snart ,väntar på bygglov. Tomten är enbart av sten o stenrester. Jag vill ha gräsmatta osv .Undrar när kan man börja med att förbereda för anläggning av gräsmatta , vilka material? , tjocklek ? Innan man lägger gräsmattan på. Tacksam för all tips o råd.
 
Gör det sist, planera bara ytan så huset går bygga klart smidigt. Annars mest risk att du använder sönder den yta du preppat.
 
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.