Jag har köpt en tomt i Uddevalla , börjar bygga snart ,väntar på bygglov. Tomten är enbart av sten o stenrester. Jag vill ha gräsmatta osv .Undrar när kan man börja med att förbereda för anläggning av gräsmatta , vilka material? , tjocklek ? Innan man lägger gräsmattan på. Tacksam för all tips o råd.