Vi har köpt IKEA hallarum, svart skiva och alla handtag och vitvaror i aluminium men kan inte riktigt bestämma oss för vilket golv vi ska lägga in. Det blir ett laminatgolv, men skifferrutigt eller trä? Det är frågan. Några förslag?
Länk till luckorna
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...oryId=15724&chosenPartNumber=S09837788men
Länk till luckorna
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...oryId=15724&chosenPartNumber=S09837788men
erikoesterberg: När du är i Ikeas planeringsverktyg så går du bara in på Arkiv->Spara som->Save as type->bmp
Nu har du bilden sparad i datorn samt att du kan lägga ut den på nätet!
Hur lätt som helst..........
Här är till exempel mitt planerade "lilla" kök:

Nu har du bilden sparad i datorn samt att du kan lägga ut den på nätet!
Hur lätt som helst..........
Här är till exempel mitt planerade "lilla" kök:

Var hittar jag en sådan i Stockholm?
Jag bor inte själv i Stockholm, men jag gissar att Nacka byggnadsvård blir överlyckliga. Finns tydligen också en byggnadsvårdsbutik i Järva (kanske lite långt). Skansken har, men de är troligen profilerade på ännu äldre beslag och luckor.
På hitta.se hittade jag Svenska Föreningen för Byggnadsvård på Sabbatsbergsvägen 18. Slå dem en signal på 08-4428100 och fråga.
Era gamla luckor och handtag kan du säkert få några tusen för på byggigen.se. Ett snabelhandtag kostar typ 50 spänn där.
Eller kör handtagen på tradera. Huvudsaken är att de sparas eftersom just 50-talskök börjar bli allt mer ovanliga i takt med att de rivs ut.
Att sälja dem är ju ett bra sätt att finansiera det nya köket också!
På hitta.se hittade jag Svenska Föreningen för Byggnadsvård på Sabbatsbergsvägen 18. Slå dem en signal på 08-4428100 och fråga.
Era gamla luckor och handtag kan du säkert få några tusen för på byggigen.se. Ett snabelhandtag kostar typ 50 spänn där.
Eller kör handtagen på tradera. Huvudsaken är att de sparas eftersom just 50-talskök börjar bli allt mer ovanliga i takt med att de rivs ut.
Att sälja dem är ju ett bra sätt att finansiera det nya köket också!
Produkter som diskuteras: "byggnadsvård"
Byggnadsvård för lägenheter
Renovera din lägenhet tidstypiskt
478 kr inkl moms
Läs mer