Är det nĂ„gon mer Ă€n jag som upplevt en massa, ganska irriterande smĂ„ pling nĂ€r man blĂ€ddrar runt i appen?
Först trodde jag nÀstan att det plingade inne i mitt huvud, men nu lyckades jag fÄnga det pÄ en skÀrminspelning.

Jag lyckas inte reproducera fenomenet, utan det kÀnns ganska random, och det hÀnder lite för sÀllan för att jag ska kunna koppla ihop det med nÄgra speciella reklamfilmer.
Vad jag vet Àr att jag inte aktivt trycker pÄ nÄgonting som genererar ljudet.
Nu fÄr vi se om det, likt de automatiskt pratande reklamfilmerna som var aktuella för nÄgot halvÄr sedan, försvinner nu nÀr det blir reklamfritt nÄgon dag.
Jag anvÀnder Android-appen pÄ en Samsung S21.

• Gilla
nÀrsom och 3 till
  • Laddar…
Lostmoose Lostmoose skrev:
Är det nĂ„gon mer Ă€n jag som upplevt en massa, ganska irriterande smĂ„ pling nĂ€r man blĂ€ddrar runt i appen?
Först trodde jag nÀstan att det plingade inne i mitt huvud, men nu lyckades jag fÄnga det pÄ en skÀrminspelning.
[video]
Jag lyckas inte reproducera fenomenet, utan det kÀnns ganska random, och det hÀnder lite för sÀllan för att jag ska kunna koppla ihop det med nÄgra speciella reklamfilmer.
Nu fÄr vi se om det, likt de automatiskt pratande reklamfilmerna som var aktuella för nÄgot halvÄr sedan, försvinner nu nÀr det blir reklamfritt nÄgon dag.
HÀr Àr en till som upplever samma.
https://www.byggahus.se/forum/threads/plingande-i-forumtradar.552415/

• Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
Lostmoose Lostmoose skrev:
[video]
Plingar det nÀr du fÄr en notis?

Jag gör! Mer Ă€n att ljudet Ă€r störande sĂ„ tror jag att jag fĂ„r massa swish (som inte lĂ„ter samma ö.h.t) och sen blir besviken nĂ€r det inte Ă€r det😱

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
det vet jag inte, senast jag fick en notis var i februari😂
SÄ det Àr nog inte det jag hör i alla fall.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
jag har ocksÄ detta enerverande plingande. Borde ha med nÄgon annons att göra.
Bara pÄ mobilen dock.
StÀnger av ljudet.

Samma för mig, men bara i vissa trÄdar. Jag har inte heller kunnat koppla ihop det med nÄgon annons och det plingar Àven nÀr jag inte har nÄgon annons alls i synfÀltet. Det plingar ganska ofta, kanske var tionde sekund.
I mitt fall anvÀnder jag appen i Android.
Mvh, Magnus

Hade ÄxxÄ plingade hÀrom dagen!

Jag Àr ganska sÀker pÄ att det Àr en annons frÄn Ballingslöv.
Det plingar Àven nÀr annonsen inte Àr i bild.

• Gilla
breakman och 1 till
  • Laddar…
Pling hÀr med men bara ibland!

Jag gillar det.

B
L Lilak skrev:
Jag Àr ganska sÀker pÄ att det Àr en annons frÄn Ballingslöv.
Det plingar Àven nÀr annonsen inte Àr i bild.
Japp, hade ocksÄ ett pling frÄn Ballingslöv-annonsen, men var nog i början pÄ veckan. Sjukt störigt...

Riktigt jĂ€kla irriterande pling đŸ€Ź

Nu har det börjat igen, jag misstÀnker Ballingslöv annons igen

Jepp, det Àr Ballingslövsannonsen. Hade missat den hÀr trÄden, skapade en ny hÀromdan.

Extremt irriterande Àr den!

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.