50 091 läst ·
204 svar
50k läst
204 svar
Nu börjar resan mot nytt kök
Det går fort framåt nu
Bänkvitrinskåpet uppe
Diskmaskin inne
Bänkvitrinskåpet uppe
Diskmaskin inne
Redigerat:
Nu känns det som om det börjar likna något
Man försöker att hålla humöret uppe men det kan vara svårt när man är mitt i byggröran
Speciellt när man står och gräver i sitt hus
Alla ni andra som känner så det är bara att jobba sig igenom vi ses på andra sidan
Man försöker att hålla humöret uppe men det kan vara svårt när man är mitt i byggröran
Speciellt när man står och gräver i sitt hus
Alla ni andra som känner så det är bara att jobba sig igenom vi ses på andra sidan
Tänkte först den gröna färgen var för mörk, men nu tycker jag den är perfekt. Passar så bra till teglet. Väldigt harmoniskt. Svart är också väldigt fint med rött tegel. Hoppas du får sätta upp frun på den köksbänken när allt är klart 
Tack det tycker jag oxå
Dom vi hade bestämt såg inte helt rätt ut när vi hade fått upp skåpen och ugnen men nya är beställda
Jag ska fälla in fläkten i taket i helgen
Dom vi hade bestämt såg inte helt rätt ut när vi hade fått upp skåpen och ugnen men nya är beställda
Jag ska fälla in fläkten i taket i helgen
Riktigt snyggt när man använder sig av komplementfärgerna. Det ska bli spännande att se vilken färg golvet har. Och jag tänker inte gå tillbaka och tjuvkika utan det får ske först när pappen ryker.
love:?)
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Liten miss från min sida men alla kan tänka felX xLnT skrev:
Det var ritat ett 600 skåp från början men blev ett 800 för golvytans skull och då missades detta av alla parter denna skiva är bara fäst i skarvarna så den sa skickas tillbaka och göras nytt vask hål men duger tills tillverkaren har tid i sitt schema
Det är Fronty kök i Trelleborg
Redigerat:
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Kul att du gillar detNoramasen skrev:
Jag är rätt nöjd själv
Blev lite rädd när jag såg skåpen i lastbilen då såg dom nästan svarta ut men på plats blev det riktigt snyggt
Du får vänta några dagar på att pappen rycker ska göra allt som ska göras i taket först
Fläck spottar etcetera men det kommer
Kan inte vänta. Nu sitter jag och dreglar i förväntanTotte lille skrev:
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg