50 093 läst ·
204 svar
50k läst
204 svar
Nu börjar resan mot nytt kök
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Frugan tyckte att det var jobbigt att komma ihåg att tända i skafferiet så jag satte upp en strömbrytare i skafferiet
Och satte på handtag och knoppar på skåpet
En vecka i Borås framför mig sen är det semester då ska jag ta tag i lampan över bordet
Och satte på handtag och knoppar på skåpet
En vecka i Borås framför mig sen är det semester då ska jag ta tag i lampan över bordet
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Tog äntligen tag i att fixa belysning i vitrinskåp
Ett klart
Ett klart
Medlem
· Stockholm
· 4 636 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
När jag ändå var igång så tog jag tag i nästa vitrin oxå
Fick börja leta efter bilder på hur jag drog elslangarna
Minnet sviker en ibland
Fick börja leta efter bilder på hur jag drog elslangarna
Minnet sviker en ibland
Du och jag har nästan samma idé kring hur ett kök ska se ut. Är det tegelväggen eller kör du klinkers? Helt rätt look. Och helt riktigt att välja en färg på köket istället för dessa vita ikea-kök. Märks att du haft en klar vision kring köket och inte suttit med pintrest och runkat till vita/gråa kök.Totte lille skrev:
Jag kommer nog välja mer klinkers av teglet och ha mer hyllor över diskbänk.
Mörkgrön är supersnyggt, funkar kanon kring jul också. Har funderat på ett blåaktigt själv med svart gasspis, furudetaljer för ställage till kockens ugnar.
Har Jamie Oliver och Per Morbergs kök som ledstjärna. Gärna franskt eller italiensk stil. Gråa suggor från IKEA göre sig icke besvär!
Husägare
· Trelleborg
· 709 inlägg
Det är den riktiga teglen i ytterväggenJ Jontha skrev:Du och jag har nästan samma idé kring hur ett kök ska se ut. Är det tegelväggen eller kör du klinkers? Helt rätt look. Och helt riktigt att välja en färg på köket istället för dessa vita ikea-kök. Märks att du haft en klar vision kring köket och inte suttit med pintrest och runkat till vita/gråa kök.
Jag kommer nog välja mer klinkers av teglet och ha mer hyllor över diskbänk.
Mörkgrön är supersnyggt, funkar kanon kring jul också. Har funderat på ett blåaktigt själv med svart gasspis, furudetaljer för ställage till kockens ugnar.
Har Jamie Oliver och Per Morbergs kök som ledstjärna. Gärna franskt eller italiensk stil. Gråa suggor från IKEA göre sig icke besvär!
Nä vitt kök fick jag nog av i hyreslägenheterna när man var yngre
Jag vet vad du menar 😅 Min lägenhet var också vit. Precis allt, rakt igenom. Tak, vägg, skåp, lister. Brukade vara illamående de dagar jag hade migrän och allt kändes såååå ljust. Vitt visar liksom ingenting. Säger absolut noll om personen som bor där. Men för det behöver man inte måla varje rum snorgrönt som vissa tror.Totte lille skrev: