2 389 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Nordsjö V eller VX?
Jag valde VX, efter mycket övervägande.
1. att VX går att måla på både olje och latex-färger, mitt hus som vi köpte för två år sedan var målade med båda typerna på olika ställen, det gjorde att VX var ett lämpligt val
2. att VX inte har ett 100% krav på systemmålning, med olja, grund samt slutmålning. Skulle detta missas på något ställe med VX så blir det inte de problem som kan bli med V
3. jag hade nog hellre valt en täcklasyr, men det fick bli VX ändå
4. jag är fortfande rädd för latexfärgerna, därför fick VX bli ett halvsteg mot dessa.
1. att VX går att måla på både olje och latex-färger, mitt hus som vi köpte för två år sedan var målade med båda typerna på olika ställen, det gjorde att VX var ett lämpligt val
2. att VX inte har ett 100% krav på systemmålning, med olja, grund samt slutmålning. Skulle detta missas på något ställe med VX så blir det inte de problem som kan bli med V
3. jag hade nog hellre valt en täcklasyr, men det fick bli VX ändå
4. jag är fortfande rädd för latexfärgerna, därför fick VX bli ett halvsteg mot dessa.
Klicka här för att svara