3 363 läst ·
14 svar
3k läst
14 svar
Noggrann plattsättare sökes för 11 kvm
Pga leveransstrul av klinkern hann inte vår plattsättare lägga golvet. Nu söker vi en noggrann plattsättare som kan tänka sej ett litet 11-kvadratmetersjobb i Hägersten, Sthlm. Det handlar om två badrum, 7 resp 4 kvm.
Därefter skall ett badkar byggas in med LUXskivor.
Material finnes redan, PCI är märket på limmet.
Därefter skall ett badkar byggas in med LUXskivor.
Material finnes redan, PCI är märket på limmet.
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Vi har haft en bra plattsättare till vårt hus. Hans offert skilde sig 22 000 kr från de andra OCH han var/är lika duktig, alltså inga överpriser!
Han bor i Järna så jag vet inte om han tycker Hägersten är för långt men man kan ju alltid fråga!
Ove Magnusson, Järna plattsättning, tel: 0705-38 99 70
Han bor i Järna så jag vet inte om han tycker Hägersten är för långt men man kan ju alltid fråga!
Ove Magnusson, Järna plattsättning, tel: 0705-38 99 70
Prova Kjell Harlin, Harlins Mur & Puts, 08-7150715. Han är murare, plattsättare och skorstensmurare. Har ingen aning ifall han har tid nu eller inte, men jobbet är ju som sagt litet.
Hos oss har han lagat o färgat putsen, slätputsat ca 30kvm på utsidan och satt glasmosaik, gjort om ett vattenskadat badrum med kakel, klinkers och mosaik. Vi kommer att anlita honom till nya huset. Han är mycket noggrann, städar upp allt efter sig samt är alltid på gott humör. (Och jag är en riktigt petig grinig typ som vill ha allt perfekt!!
) I våras tog han 350:- + moms, men jobbar snabbt och systematiskt.
Hos oss har han lagat o färgat putsen, slätputsat ca 30kvm på utsidan och satt glasmosaik, gjort om ett vattenskadat badrum med kakel, klinkers och mosaik. Vi kommer att anlita honom till nya huset. Han är mycket noggrann, städar upp allt efter sig samt är alltid på gott humör. (Och jag är en riktigt petig grinig typ som vill ha allt perfekt!!
Oj, missade din fråga....Det är Kjell Harlin, Harlins Mur & Puts som gjort jobbet. Dyrt, men bra...070-3150715
Man kan få tag i avsevärt billigare hantverkskraft, men jag tog denne på rekommendationer. Dessutom hade vi ingen lust att släppa in en klåpare i badrummen när Ninas morbror gjort ett riktigt snygggt jobb med väggarna.
Man kan få tag i avsevärt billigare hantverkskraft, men jag tog denne på rekommendationer. Dessutom hade vi ingen lust att släppa in en klåpare i badrummen när Ninas morbror gjort ett riktigt snygggt jobb med väggarna.
Klicka här för att svara