AXS
Vad har ni för tips på spel eller tillbehör?

Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.

Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.

Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
https://www.amazon.se/dp/B09DY8MT86/

Vad har ni för favoriter?
 
AXS AXS skrev:
Vad har ni för tips på spel eller tillbehör?

Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.

Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.

Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
[länk]

Vad har ni för favoriter?
Våra barn är 7 & 9, vi spelar också hela familjen ibland.
Favoriterna är "Super Mario Bros deluxe" och "Mario kart 8"

AXS AXS skrev:
Vad har ni för tips på spel eller tillbehör?

Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.

Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.

Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
[länk]

Vad har ni för favoriter?
 
AXS
Mahognymarkus Mahognymarkus skrev:
Våra barn är 7 & 9, vi spelar också hela familjen ibland.
Favoriterna är "Super Mario Bros deluxe" och "Mario kart 8"
Mahognymarkus Mahognymarkus skrev:
Våra barn är 7 & 9, vi spelar också hela familjen ibland.
Favoriterna är "Super Mario Bros deluxe" och "Mario kart 8"
Bra tips! Hej testat Mario kart, det var på gränsen för svårt för 6-åringen. Hörde sen att det finns barnläge som gör det lite enklare.

Beställer deluxe direkt!
 
Det värsta är ju att dem lär sig så sjukt snabbt! Man har inte en chans..
 
  • Haha
AXS
  • Laddar…
Rickard.
Är ni barnen inte så tävlingsinriktade är 3D world ett ganska härligt spel för upp till 4. KattMario uppskattas nog av dom flesta barn men upplägget bjuder in lite till tävling samtidigt som man måste samarbeta vilket kan bli lite jobbigt.

Jag och grabben har inte haft tiden att spela jättelångt så jag vet inte riktigt hur svårt det blir senare men än så länge är det inget problem om man hjälps åt.
 
Vi har varvat super mario odessey allihopa. Väldigt bra spel både för 6 och 9 åringen. Och för mig och sambon…
Nyaste favoriten är ”animal crossing”. Jag har inte testat det själv men barnen och sambon gillar det.
 
Super smash bros.
 
AXS
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.