1 122 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Nintendo switch
Vad har ni för tips på spel eller tillbehör?
Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.
Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.
Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
https://www.amazon.se/dp/B09DY8MT86/
Vad har ni för favoriter?
Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.
Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.
Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
https://www.amazon.se/dp/B09DY8MT86/
Vad har ni för favoriter?
Våra barn är 7 & 9, vi spelar också hela familjen ibland.AXS skrev:
Vad har ni för tips på spel eller tillbehör?
Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.
Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.
Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
[länk]
Vad har ni för favoriter?
Favoriterna är "Super Mario Bros deluxe" och "Mario kart 8"
AXS skrev:
Vad har ni för tips på spel eller tillbehör?
Två barn på 3 och 6, vi spelar gärna tillsammans hela familjen.
Barnen spelar Paw patrol och flera spel från super Nintendo själva. Ihop har det blivit just dance och det sjukt bra unravel.
Rekommenderar verkligen ett extra grepp.
[länk]
Vad har ni för favoriter?
Mahognymarkus skrev:
Bra tips! Hej testat Mario kart, det var på gränsen för svårt för 6-åringen. Hörde sen att det finns barnläge som gör det lite enklare.Mahognymarkus skrev:
Beställer deluxe direkt!
Det värsta är ju att dem lär sig så sjukt snabbt! Man har inte en chans..
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 407 inlägg
Är ni barnen inte så tävlingsinriktade är 3D world ett ganska härligt spel för upp till 4. KattMario uppskattas nog av dom flesta barn men upplägget bjuder in lite till tävling samtidigt som man måste samarbeta vilket kan bli lite jobbigt.
Jag och grabben har inte haft tiden att spela jättelångt så jag vet inte riktigt hur svårt det blir senare men än så länge är det inget problem om man hjälps åt.
Jag och grabben har inte haft tiden att spela jättelångt så jag vet inte riktigt hur svårt det blir senare men än så länge är det inget problem om man hjälps åt.
Vi har varvat super mario odessey allihopa. Väldigt bra spel både för 6 och 9 åringen. Och för mig och sambon…
Nyaste favoriten är ”animal crossing”. Jag har inte testat det själv men barnen och sambon gillar det.
Nyaste favoriten är ”animal crossing”. Jag har inte testat det själv men barnen och sambon gillar det.
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Super smash bros.
Tack för alla bra tips!
Ett tips från mig är det billiga spelet Jet kave. Kostar typ 30:- och min 6-åring tycker det är superkul. Jag får hjälpa till med vissa moment då de är lite för svåra knappkombinationer.
https://www.nintendolife.com/reviews/switch-eshop/jet_kave_adventure
Ett tips från mig är det billiga spelet Jet kave. Kostar typ 30:- och min 6-åring tycker det är superkul. Jag får hjälpa till med vissa moment då de är lite för svåra knappkombinationer.
https://www.nintendolife.com/reviews/switch-eshop/jet_kave_adventure
Klicka här för att svara