Jag fick igång mitt munstycke som också stannat.
På undersidan av den svarta plasthandtaget som man brukar snurra sladden runt finns på min nilfisk ett litet verktyg som är till för att rensa med.
Man ser dock bara det om man kollar nerifrån hjulen. Det sitter lite dolt.
På min var det ett sandkorn som täppte till för vattnet. Prova att rensa och snurra kulan med verktyget och avfyra några gånger, så kan skiten komma ut.
Jag hade också problem med att tvätten inte startade när jag tryckte på avtryckaren alla gånger. Det gick att lösa genom att böja armen på en microbrytare som sitter i flödesvakten. Det var rätt lätt fixat, när man väl tog tag i det.