1 985 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Nibe VVB Compact 200 slutat ge varmvatten?
Hej.
Vi har 2st Nibe Compact 200, en i huset och en i gästhuset. Nu i veckan slutade bägge att fungera (ge varmvatten). Den i stora huset är helt ny och den i gästhuset 4 år gammal. Jag har el fram till termostaten på bägge. Tänkte förts att det gått en fas..men icke. Det verkar heller inte som om värmeskyddet slagit till (händer inget om man försöker trycka upp knappen) Någon som har en idé?
Vi har 2st Nibe Compact 200, en i huset och en i gästhuset. Nu i veckan slutade bägge att fungera (ge varmvatten). Den i stora huset är helt ny och den i gästhuset 4 år gammal. Jag har el fram till termostaten på bägge. Tänkte förts att det gått en fas..men icke. Det verkar heller inte som om värmeskyddet slagit till (händer inget om man försöker trycka upp knappen) Någon som har en idé?
Klicka här för att svara