S skanfals #1 Medlem · 259 inlägg 1 maj 2023 14:43 skanfals Medlem 259 inlägg 1 maj 2023 14:43 #1 Hej! Ni som kan Nibe. Vet ni vad funktionen ”Använd endast elpris varmvatten” betyder? Jag hittar inget i bruksanvisningen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #nibe #smart-price-adaption #värmepump
Hej! Ni som kan Nibe. Vet ni vad funktionen ”Använd endast elpris varmvatten” betyder? Jag hittar inget i bruksanvisningen.
Mats Sylvan #2 Medlem · 1 inlägg 31 maj 2023 22:03 Mats Sylvan Medlem 1 inlägg 31 maj 2023 22:03 #2 S skanfals skrev: Hej! Ni som kan Nibe. Vet ni vad funktionen ”Använd endast elpris varmvatten” betyder? Jag hittar inget i bruksanvisningen. Det framgår om man trycker på hjälpknappen i appen. Smart Control aktiveras automatiskt med SPA om du inte väljer att endast använda priset. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S skanfals skrev: Hej! Ni som kan Nibe. Vet ni vad funktionen ”Använd endast elpris varmvatten” betyder? Jag hittar inget i bruksanvisningen. Det framgår om man trycker på hjälpknappen i appen. Smart Control aktiveras automatiskt med SPA om du inte väljer att endast använda priset. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder