T Tvrtko skrev:
Hej. Löste du problemet med utedelen? I så fall undrar jag hur du gjorde det? Jag har samma problem med fläkten i utedelen, den går inte igång. Jag stånde av elpatronera för att försöka få igån utedelen men inget hände, eller jo varmvattnet tapade värme riktigt snabbt. Tacksam för svar av andra också om ni har nåt förslag på vad jag kan göra. Att ringa proffs på en helg är inget alternativ.
Hej, ja, rengöring av filtret (den vid cirkulationspumpen - utedelen), en ny cirkulationspump (till utedelens krets) för att den gamla hade fastna och lite mer tryck i expansionskärl. Och ca.6-8000kr, jag kommer inte ihåg exakt.

PS: Ursäkta mig, jag såg meddelandet nu precis.
 
pmdeltoro pmdeltoro skrev:
Hej, ja, rengöring av filtret (den vid cirkulationspumpen - utedelen), en ny cirkulationspump (till utedelens krets) för att den gamla hade fastna och lite mer tryck i expansionskärl. Och ca.6-8000kr, jag kommer inte ihåg exakt.

PS: Ursäkta mig, jag såg meddelandet nu precis.
Tack för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.