Hej ska koppla in elen till min vvb, den är kopplad med 400v till stickpropp. Sån man har bakom ugnen.
Så var det kopplat i den gamla.
Går det koppla in i den nya Nibe compact, eller behöver jag ringa min elektriker?
 
  • Elanslutning med kablar och terminalblock vid en varmvattenberedare. Skylt säger "inkoppling får endast göras av behörig elinstallatör".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Med stickpropp som en spis 2 faser och noll. Vad för uttag ska den kopplas till
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.