Klein! Hur har det gått? Har du fått byta ut styrkortet?
Jag tror att jag har haft samma problem med min 360p som jag fick installerad under 2005. Den har stoppat ganska ofta tycker jag. Jag har inte klockat tider men jag har upplevt att den funkat som din beskrivning. Nu under julen har den lagt av och hamnar bara i avfrostningsläge efter 5 minuter, så det blir till att kalla på service. Borde man inte kunna kräva att få styrkortet utbytt när man har problem? Enligt vad som skrivs på forum så har styrningen blivit mycket bättre så det borde inte vara omöjligt att kräva att få den uppgraderad. Är det någon som vet om det bara är en mjukvaruuppdatering eller måste hela kortet bytas ut.