Jag får någon känsla att säljaren inte riktigt tänkt till - Er skiva är tunn, så antagligen sticker hällen ned så långt att ugnen måste sänkas och då krockar med lådan under.
Diskhon däremot - Det är inte så att man kan ta bort dessa där klammer? Hon borde ju vara limmad och mig veterligen har jag inte sett klammer som håller en underlimmad ho på ett sånt där sätt!? Enbart för transport kanske!? Ring och fråga!
Epoq är lite dåliga på att reklamera mot - Vi hade ett fåtal missar i vårt kök och när jag tog det till elgiganten och säljaren så är deras ansvar mer eller mindre över när varan är såld och man hänvisas till Epoq kundtjänst över telefon.
Vi fick för få handtag - Dom har ännu inte dykt upp (Mars/April 2019) så jag har skaffat nya lokalt.
En dörr var fel storlek - Korrigerat och ny skickades. (Efter att dom konstaterat att det var ritat fel).
Kom en köksblandare som vi inte skulle ha - Kunde inte returneras, fick betala för den dock.
Häftpistol för att fästa backstycken kommer med som man får betala för - Den kändes onödig...
I övrigt nöjd med köket men jag fick onekligen peta ganska mycket på ritningen/ordern och säga hur jag ville ha det - Och stryka en hel del saker på ordern som inte behövdes som socklar, sockeln och passbitar.