Hur har ni dragit dit elen?

Från hällen genom skåpet till väggen (er med halvö) eller ni med halvö eller ö upp genom golvet?

Rita gärna i paint på bilden!

//Mattias
 
  • över vy.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vår kabel kommer genom väggen och sedan under skåpen för att gå upp i skåpet där hällen är. (I ett nybyggt hus).
 
OK! det är så man får göra...eller så blir det att kabeln från hällen får man dra ut till nått skåp närmast väggen. Blir en pass bit på 13 cm mellan vägg och första skåp/lådskåp (pga element) för mig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.