Köpte Netgear's Wall plug XE102 för en vecka sedan och det funkar perfekt. Visserligen bara 14mbps överföring men det räcker tills vidare. Har ADSL modemet på nedervåningen och en trådlös router i kontoret på övervåningen. Hade routern vid modemet tidigare men behövde ett RJ45 uttag till printern så jag kan köra den som nätverksprinter och det här var ett bra alternativ istället för att att köpa trådlöst till printern.
Installaionen var busenkel, bara att plugga in sändare och mottagare, vänta några minuter på att dom skulle hitta varandra och sen var det igång.