218 932 läst ·
345 svar
219k läst
345 svar
Neato Robotics - Stora Neato tråden - Robotdammsugare
orpun kolla så du inte har skit framför smutslådan ( eller vad den heter) brukar ha katthår här....som man får försöka få bort...med pincett eller nåt....kan även vara katthår längs fram på neaton i hålen där...som gör att den stannar..
Lustigt. Att jag inte tänkte på det...Hoppehare skrev:
Nåja. För varje gång jag beställde fick jag ett stycke sån där grön klump. Dvs hälften av vad som visas på bilden.
Dammsugaren har två luckor. En innanför varje hjul. Innanför varje lucka sitter en grön klump.
Står ju faktiskt att det är 2 st batterier i paketet dom säljer??Nyfniken skrev:
Funderar på att köpa en från ebay eller nån butik i utlandet.
Men såg nu den nya xv signatur. Ska man slå till på en sån istället? Är den mycket bättre och vad är isåfall skillnaden på signature och signature pro?
Den utan pro kostar ca mycket som xv 21 från aimtofind..
Men såg nu den nya xv signatur. Ska man slå till på en sån istället? Är den mycket bättre och vad är isåfall skillnaden på signature och signature pro?
Den utan pro kostar ca mycket som xv 21 från aimtofind..
Jag köpte precis en xv-21 från ebay och var också sugen på en signature pro, men efter läst en del forum etc så skiljer bara pro varianten mot xv 21(25) att det är ett extra filter i den .
Det gick ju ut att den skulle ha 50% högre sugeffekt mot tidigare med en hårdvaru uppgradering , men verkar som det inte blev av .
Skillnaden mellan signature och pro är just filter och borste, samma som skiljer mellan xv-15 och xv 21(25).
Detta är i alla fall hur jag uppfattat det
Det gick ju ut att den skulle ha 50% högre sugeffekt mot tidigare med en hårdvaru uppgradering , men verkar som det inte blev av .
Skillnaden mellan signature och pro är just filter och borste, samma som skiljer mellan xv-15 och xv 21(25).
Detta är i alla fall hur jag uppfattat det