Själv brukar jag rekomendera rör och inte slang för TP-kabel. Detta eftersom det (som du kan läsa i många trådar) ofta kan bli aktuellt att byta någon ledare bland multimediakopplingar osv. med rör är det oftast enklare att dra i nya ledare än i slang.
Men för att svara på din fråga, ja jag har sett det, men kan tyvärr inte komma ihåg var just nu.