R roben #16 Medlem · 3 inlägg 14 sep 2005 11:46 roben Medlem 3 inlägg 14 sep 2005 11:46 #16 Tack så jättemycket mats_o!
M Mats #17 Moderator · Västernorrland · 11 483 inlägg 14 sep 2005 20:24 Mats Moderator Västernorrland 11 483 inlägg 14 sep 2005 20:24 #17 Ingen orsak
Tomteland #18 Husägare · Härryda · 8 inlägg 15 sep 2005 19:58 Tomteland Husägare Härryda 8 inlägg 15 sep 2005 19:58 #18 Tänka bara på att ett fel-jordat TP nät, kan funka jätte bra som mottagare för radiosignaler, och därmed roliga störningar i data trafiken. /CH
Tänka bara på att ett fel-jordat TP nät, kan funka jätte bra som mottagare för radiosignaler, och därmed roliga störningar i data trafiken. /CH