Hallå!

är det någon här som vet något om Näshultastugor, går i byggtankar och har hört en del bra om denna tillverkare. vill höra fler kommentarer!

sen undrar jag, det står att dom använder tidningspapper som sprutas in som isolering, låter lite annorlunda, bra / dåligt??

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.