1 073 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
När klippa gräset?
Ny i hus, Sthlm. Har varit torrt länge men regnat senaste dagarna. Gräset är högt nu men det är fortfarande blött och även i marken. Har nysått gräs på vissa ställen.
Är det bra att klippa nu eller ska man vänta tills det torkar? Om det är bra att klippa nu, när på dygnet isf?
Är det bra att klippa nu eller ska man vänta tills det torkar? Om det är bra att klippa nu, när på dygnet isf?
Klicka här för att svara
