Hej,
Nån som känner igen diskhon på bifogad bild?
Jag behöver nya bottenventiler samt nytt bräddavlopp, om man inte kan identifera märket kanske nån har tips var man kan beställa bara man förser firman med mått?
Mvh,
Johan
Nån som känner igen diskhon på bifogad bild?
Jag behöver nya bottenventiler samt nytt bräddavlopp, om man inte kan identifera märket kanske nån har tips var man kan beställa bara man förser firman med mått?
Mvh,
Johan
Tror att det är IKEA. Har vänner som har en likadan (eller nästan) och det är en äldre modell från IKEA. Om det är en IKEA så kostar de inte många kronor att köpa en ny. Vi fick byta redan efter 1,5 år i vår tvättstuga. Trots att den inte var använd så mycket så hade nästan ruttnat!
Det var min misstanke att det var en gammal Ikea, tack mSign. Jag var där och kollade och bräddavloppet har blivit fyrkantigt nu för tiden, mitt är runt, eventuellt fungerar samma bottenventiler. Får åka dit igen och kolla måtten på bottenventilerna. Kanske har de delar till tidigare modeller?
Demonterade bräddavlopp samt bottenventil och tog måtten, hålet för bottenventilen är 90mm och32mm för bräddavloppet.
Demonterade bräddavlopp samt bottenventil och tog måtten, hålet för bottenventilen är 90mm och32mm för bräddavloppet.
Klicka här för att svara