2 890 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Några som kör motocross på Byggahus?
Det här med stötdämparna. Flera annonsörer skriver om att deras är utbytta, eller servade.
- Anpassade till viss vikt på föraren.
Ifall jag finner en motocross jag gillar, men inte helt rätt för min kroppsvikt. Är det bara att lämna den på verkstad och få den justerad till min vikt eller är det byte av stötdämparna som gäller? Eller går det rentav att ändra inställningarna själv?
- Anpassade till viss vikt på föraren.
Ifall jag finner en motocross jag gillar, men inte helt rätt för min kroppsvikt. Är det bara att lämna den på verkstad och få den justerad till min vikt eller är det byte av stötdämparna som gäller? Eller går det rentav att ändra inställningarna själv?
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 296 inlägg
Främst bakfjädern som inte ska vara för mjuk så du bottnar.
Många lever kvar från tvåtaktstiden där att behövde servas ofta. Det är inte lika kinkigt idag. Börja med en hoj som inte äter upp hela budgeten bara. Och kolla på det aktuella skicket
Många lever kvar från tvåtaktstiden där att behövde servas ofta. Det är inte lika kinkigt idag. Börja med en hoj som inte äter upp hela budgeten bara. Och kolla på det aktuella skicket
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Man byter fjädrarna bak är inga problem att göra själv sen att justera in fixar man oxå själv
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden