Vi bor sen 20år tillbaka i ett 1,5plans hus från 80-talet och sent igår kväll hörde jag krafsande/prasslande från vinden.
Det lät som att det kom ifrån innervägg alt från vinden. Misstänker någon form av möss/sorkar.
Jag var upp och kikade på vinden nu på morgonen och det finns inga spår efter skadedjur vad jag kan se, ingen spillning.
Vi har som sagt bott här i 20år utan några problem och möss borde väl inte flytta inomhus mitt i sommaren? Vad skulle det annars kunna vara? Borde vi sätta fällor eller kontakta försäkringsbolag?