Som rubriken säger... tex Whirlpool ACM 848/BA med kok, sjud, smälta funktioner m.m, är det något man använder och funkar dom bra?

Vi har köpt just den modellen, dock håller kök på att installeras för tillfället så kan inte uttala mig. Vi köpte dock hällen på rekommendation av svågern som har en tidigare modell och är mycket nöjd.

Vi ska börja riva vårat kök nu i veckan... hör gärna av dig med en rapport efter provkörning. Får man fråga vilka andra vitvaror ni valde?

Absolut, skall jag försöka komma ihåg! :)
vi körde en tovenco slide fläkt (60cm). Inga extra funktioner alla, men led belysning och efterskriv och bra motor. Tyvärr känns reglagen väldigt budget, men den hade ett bra pris :)

ugn är en svart bosch - HBG761660S - snygg och många funktioner. Viktigt för oss var pyrolys och stektermometer samt digitalt visad temperatur. Var väldigt svårt att hitta av någon anledning....
Har även köpt till utdragbara skenor i 3 nivåer

micro är en svart Bosch - HMT85MR63 - har inga reflektioner där egentligen. Föll sig naturligt med tanke på ugnen.

diskmaskin är en helinregrerad Bosch SMV5T20EU - den låga ljudnivån var en avgöra de faktor. Sen ville jag även ha en överkört för bestick. Att man får kvarvarande tid projicerad på golvet istället för enbart en röd prick är dock teknikporr som jag hade svårt att motstå ;)

Vi tänkte välja Siemens först men för att få digitalt visad temperatur på ugnen så var man tvungen att gå på deras plus sortiment, vilket var för dyrt för oss. Därav bosch :)

fråga på om du har ytterligare funderingar :)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.