När har IKEA sån där köks drive , att man får 1000kr i rabatt för varje 10000kr man handlar för?

MVH Linus
 
“Drömkök åt alla- start 18/9”
 
Ok härligt vi ska beställa den 20/9 hade vi planera!!!:-D

Med den kampanjen inebär det 1000kr rabatt /10000kr handlat??

Va in på hemsidan men hittar inget!

MVH Linus
 
smidifix skrev:
Ok härligt vi ska beställa den 20/9 hade vi planera!!!:-D

Med den kampanjen inebär det 1000kr rabatt /10000kr handlat??

Va in på hemsidan men hittar inget!

MVH Linus
Nope..

Det innebär att du får 1000:- för varje 10.000:- du handlar kök för insatt på ett ikeakort.. som du senare kan utnyttja på just ikea :)
 
Nu får man ett presentkort som kan utnyttjas vid ETT köptillfälle, istället för som tidigare insatt på ikeakortet.
 
Nej presentkortet kan du utnyttja lite när du vill, behöver ej vara vid samma tillfälle. Jag jobbar på ikea.
 
Stella skrev:
Nej presentkortet kan du utnyttja lite när du vill, behöver ej vara vid samma tillfälle. Jag jobbar på ikea.
Kan man gå in och beställa köket, sen gå till kassan och betala och välja hemleverans. När man sen betalt får man pengarna direkt på nåt kort el var det sätts så man kan gå direkt tillbaks in i affären när man betalt och kan utnyttja de pengarna man får?

Man måste väl inte vänta, för ska man ändå shoppa annat så gör man ju inte det för pengar och sen står man med ett presentkort på några tusen.
 
Hej!

Vet någon hur länge håller IKEAs köksdrive på?

/Matte
 
Det verkar inte stå nått om det i dagens kampanjinfo. :-( Får väl hoppas den håller på till helgen, men då är det kanske trångt på köksavdelningen.
 
Minns inte exakt, men tror en bit in i december - åtminstone november ut.

/alacs
 
plf66 skrev:
Det verkar inte stå nått om det i dagens kampanjinfo. :-( Får väl hoppas den håller på till helgen, men då är det kanske trångt på köksavdelningen.
Är riktigt förbannade på ikea. var där igår och skulle bara beställa köket, allt är uppritat och klart. Skulle bara be att få det hemskickat.
Så står vi där i kö där det stod man skulle stå, väntade en timme. Så när vi kommer fram står en kille, jaha o va kan ja hjälpa dig med då(otrevligt). Berättade vad vi ville och han bara nej det har inte jag tid med, man måste beställa tid. Jag hinner inte hjälpa er idag osv osv. Skitsur blev jag för man behöver inte beställa tid för o beställa. Har inte bil så vi fick skjuts, 14 mil i onödan. skoj. Ringde ikea idag och man behöver inte beställa tid, man ska bara haffa nån. han bad om ursäkt å ikeas vägnar. men va hjälper det när den dan var förstörd. Nu beställer vi via Ikea handla hemma tror jag så slipper vi åka dit igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.