1 376 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
Någon som vet när IKEA har köksdrive?
Nope..smidifix skrev:
Det innebär att du får 1000:- för varje 10.000:- du handlar kök för insatt på ett ikeakort.. som du senare kan utnyttja på just ikea
Nu får man ett presentkort som kan utnyttjas vid ETT köptillfälle, istället för som tidigare insatt på ikeakortet.
Kan man gå in och beställa köket, sen gå till kassan och betala och välja hemleverans. När man sen betalt får man pengarna direkt på nåt kort el var det sätts så man kan gå direkt tillbaks in i affären när man betalt och kan utnyttja de pengarna man får?Stella skrev:
Man måste väl inte vänta, för ska man ändå shoppa annat så gör man ju inte det för pengar och sen står man med ett presentkort på några tusen.
Är riktigt förbannade på ikea. var där igår och skulle bara beställa köket, allt är uppritat och klart. Skulle bara be att få det hemskickat.plf66 skrev:
Så står vi där i kö där det stod man skulle stå, väntade en timme. Så när vi kommer fram står en kille, jaha o va kan ja hjälpa dig med då(otrevligt). Berättade vad vi ville och han bara nej det har inte jag tid med, man måste beställa tid. Jag hinner inte hjälpa er idag osv osv. Skitsur blev jag för man behöver inte beställa tid för o beställa. Har inte bil så vi fick skjuts, 14 mil i onödan. skoj. Ringde ikea idag och man behöver inte beställa tid, man ska bara haffa nån. han bad om ursäkt å ikeas vägnar. men va hjälper det när den dan var förstörd. Nu beställer vi via Ikea handla hemma tror jag så slipper vi åka dit igen.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vet någon vad dessa brunnar är till för?
Byggmaterial & Byggteknik -
Jag har en rostig lucka till min whirlpool toppmatade tvättmaskin. Vet någon hur man lossar sprintarna när man skall byta luckan?
Tvättstuga -
Någon som vet vad som händer med elpriserna när man startar Ringhals 4
Elavtal, elpriser & elförbrukning