Undrar om det är någon på forumet som har en Netgear ReadyNAS Duo, v1 ?

/Kim

ullberg
Ja, jag tror att min är en v1 (för det finns väl bara två versioner? Jag har inte "den senaste"), hurså?

7513-frontback.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Så här ser baksidan ut på v1, v2 har en stor fläkt som täcker hela baksidan.

Min verkar ha packat ihop, Den vägrar boota... Har haft en lång konversation med Netgear support och dom hittar ingen lösning. Dom bad mig prova mina diskar i en annan Duo för att utesluta att det är dom det är fel på...

ullberg
Japp, då har jag en v1, välkommen upp till huvudstaden (dock fel sida sett från södermanland) så får du gärna prova.

/U

PS: förstörs inte inställningarna (typ rättigheter till shares etc.) av att få en helt ny filstruktur? i så fall får du gärna återställa den när du är klar...

ullberg skrev:
Japp, då har jag en v1, välkommen upp till huvudstaden (dock fel sida sett från södermanland) så får du gärna prova.

/U

PS: förstörs inte inställningarna (typ rättigheter till shares etc.) av att få en helt ny filstruktur? i så fall får du gärna återställa den när du är klar...
Vart i Sthlm bor du? Har lite ärenden även på "fel" sida ibland.

Eftersom NASens programvara även den körs från diskarna man har i den så förändras inget på din setup när man stänger av och byter till mina diskar.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.