1 603 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Någon som känner till Hus För Alla?
Medlem
· Västra Götalands Län
· 2 inlägg
jag söker efter information om "Hus För Alla". Är det någon som har erfarenhet av att bygga med dem eller haft business med dem tidigare? Jag är intresserad av att köpa ett mindre fritidshus som dom säljer pä deras websida.
Moderator
· Stockholm
· 57 846 inlägg
Jag har raderat ett svar och ett följdinläg i denna tråd. Användare andypandy hade givit en referens på bolaget. Användaren var nyregistrerad, och hade en ofullständig (helt tom) profil. Om man vill ge en referens för en firma eller produkt måste man dels ha en komplett spårbar profil ifylld. Dels ha gjort minst 50 inlägg. Enl. våra forumregler.
/moderator
/moderator
Kan ju vara så att Håkan Lundgren själv står bakom företaget och vill få upp lite uppmärksamhet. Enligt Allabolag.se så är det en enskild firma. Emil Rytter, född 1983.
Kanske inte direkt så förtroendegivande enligt mig.
Kanske inte direkt så förtroendegivande enligt mig.
Moderator
· Stockholm
· 57 846 inlägg
Jodå, här finns ett visst mönster "någon" (Håkan Lundgren) frågade om små hus förra året. Och fick efter några dagar ett svar från en nyreggad medlem om just det här husföretaget, det inlägget detekterades som reklam och raderades.
Här nu upprepar sig mönstret, några dagar efter frågan om ett helt okänt husföretag, så "råkar" någon som aldrig varit inne på forumet läsa just den frågan och svarar.
Det finns för övrigt en del samband mellan AndyPandy och den förra reklammakaren, i den mikroskopiskt lilla information vi har om AndyPandy.
Jag tror att vi kan avskriva det här företaget, ett företag som måste uppfinna nöjda kunder på forum har troligen inte så många äkta nöjda kunder att skryta med.
/moderator
Här nu upprepar sig mönstret, några dagar efter frågan om ett helt okänt husföretag, så "råkar" någon som aldrig varit inne på forumet läsa just den frågan och svarar.
Det finns för övrigt en del samband mellan AndyPandy och den förra reklammakaren, i den mikroskopiskt lilla information vi har om AndyPandy.
Jag tror att vi kan avskriva det här företaget, ett företag som måste uppfinna nöjda kunder på forum har troligen inte så många äkta nöjda kunder att skryta med.
/moderator
Klicka här för att svara