Vi har fått röta i läkten på taket till en mindre tillbyggnad med plåttak. Taket i övrigt är i bra skick så det är förmodligen bara det yttersta som behöver bytas.

• Tak med plåttak och röta i läkten på en tillbyggnad, med synlig skada nära takfoten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Testa att kontakta Väddö Bygg.

• Gilla
Låssjölotta
  • Laddar…
Glenn Ocklund är en bra snickare med eget företag som även gör takjobb han bor på Gräddö.

• Gilla
Låssjölotta
  • Laddar…
Låssjölotta Låssjölotta skrev:
Vi har fått röta i läkten på taket till en mindre tillbyggnad med plåttak. Taket i övrigt är i bra skick så det är förmodligen bara det yttersta som behöver bytas.
Hoppas det löst sig.Om inte så är tipset alltid att kolla upp olika företag för att jämföra och få bredare kunskap. Ekonomi, personal/anställningsvillkor, försäkringar, hur dom jobbar med säkerheten, garantier materialval beroende på takets lutning med mera.
Jag har med åren lärt mig att vara mer frågvis och jämföra och att anlita ett företag som jobbar med det jag vill ha utfört och inte bara ta ett som säger ja till alla jobb.
Min erfarenhet "alla" kan lägga golv, men högst troligt är en golvläggare som jobbar med det varje dag ett bättre val.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.