2 424 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Någon som kan fjärrvärme
Lite konstigt fråga men jag testar
vi fick nota för fjärrvärme för denna månad på 1800:-, det kanske inte är så konstigt men det konstiga är att det är samma not som fjärrvärmen i december och detta är alltså uppe i Luleå, alltså rätt kallt under december. Fattar inte hur det kan vara såhär. Januari var ca 2000:- men det är ju också mer förståeligt.
har dom smyghöjt något?
Tacksam för svar.
vi fick nota för fjärrvärme för denna månad på 1800:-, det kanske inte är så konstigt men det konstiga är att det är samma not som fjärrvärmen i december och detta är alltså uppe i Luleå, alltså rätt kallt under december. Fattar inte hur det kan vara såhär. Januari var ca 2000:- men det är ju också mer förståeligt.
har dom smyghöjt något?
Tacksam för svar.
Klicka här för att svara