Någon som har sett ett TREND från Eksjöhus egna hem serie i "verkligheten"?

Det ser ut som ett fint hus på bild exteriört och är bra planerat invändigt enligt ritning. Men det som jag hänger upp mig på är vardagsrummet, jag tycker det ser ut att bli väldigt litet och svårmöblerat pga att det i mina ögon inte finns någon plats till matsalsbord förutom att knöka in det i köket.

Någon som har några erfarenheter av detta hus? SKRIV I SÅ FALL!! :)

Vad tycker ni om det nya huset ATTITYD??

Mvh Husbyggar´n

Attityd är ju bara lyckan fast med annat utseende på utsidan. Det enda som är ändrat och till det bättre är att vinkeln livar med vardagsrummet och det på så sett blir lättare att möblera.

Varför ska du knöka ut ett matbord i vardagsrummet för på Trend. Köket är ju ganska stort så det är ju inget problem att få plats där. Men om du gärna vill ha ett matsalbord så är det nog lite trångt. Annars är det väl ganska lätt möblerat tycker jag.

A
Vi ska bygga ett Trend (leveransvecka 23, så jag har inga erfarenheter ännu) men jag tycker att en av fördelarna med detta hus är just att slippa knöka in ett matsalsbord. I och med den öppna planlösningen kök/vardagsrum så tänker vi ha ett rejält köksbord/matsalsbord. Perfekt tycker vi!

A
Någon som vet om man kan få Eksjöhus endast stomrest eller bara som materialsats??

Jag har fått besked på både stomrest och materialsats för ca 2 år sedan.

Ok kanon, då ska jag ta kontakt med vårt lokalkontor och se vad de har för priser m.m.=)

Tack!!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.