3 310 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
någon som har bilder på Svanvik , A-hus
Hej,
Jag är också ute efter bilder på ett Svanvik.. Vi skall eventuellt bygga ett sådant! Väntar på lite offerter och banken innan vi bestämmer oss helt!
Var skall ni bygga? Vi bygger ca 3 mil utanför Helsingborg i Skåne.
Mvh Ann-Sofie
Jag är också ute efter bilder på ett Svanvik.. Vi skall eventuellt bygga ett sådant! Väntar på lite offerter och banken innan vi bestämmer oss helt!
Var skall ni bygga? Vi bygger ca 3 mil utanför Helsingborg i Skåne.
Mvh Ann-Sofie
Vi ska bygga i jönköping.
Men vi vill se ett hus i verkligheten , innan vi bestämmer oss. Vi vill ha lite bilder i alla fall, känns lite konstigt att lägga så mycket pengar på något man har sett på en ritning.
Men vi vill se ett hus i verkligheten , innan vi bestämmer oss. Vi vill ha lite bilder i alla fall, känns lite konstigt att lägga så mycket pengar på något man har sett på en ritning.
Klicka här för att svara