11 492 läst ·
24 svar
11k läst
24 svar
Någon som byggt/bygger Borohus Rymd?
Hej vi har fått 2.250 000 för NF i Lkpg då i standard utförande. Någon annan som fått pris under senare hösten?
Skulle också vara intressant med det förhöjda vägglivet om det fann ritningar. Har ni andra gjort några andra ritningar, jag är lite fundersam på tvättstugan och köket känns på något sätt lite inklämt?
Skulle också vara intressant med det förhöjda vägglivet om det fann ritningar. Har ni andra gjort några andra ritningar, jag är lite fundersam på tvättstugan och köket känns på något sätt lite inklämt?
Hej, vi bygger huset spegelvänt men i övrigt enligt standard.lkarlsson skrev:Hej vi har fått 2.250 000 för NF i Lkpg då i standard utförande. Någon annan som fått pris under senare hösten?
Jag tycker inte alls att köket känns inklämt däremot kanske man hade kunnat önska en lite större tvättstuga, men det känns som det kvittar när huset är så fint i övrigt.
Jag kan rekomendera att åka och titta på visningshuset på Husknuten i Göteborg.
Har ni bestämt er ännu eller håller ni bara på att kollar runt?
Var har ni tomt?
Hej!
Vi ska bygga Rymd 125, ska precis söka bygglov för det!
Känns jättekul! Hoppas att Borohus står för allt de lovar
Ngn annan som bygg det?
Mvh Mikaela_79
Vi ska bygga Rymd 125, ska precis söka bygglov för det!
Känns jättekul! Hoppas att Borohus står för allt de lovar
Ngn annan som bygg det?
Mvh Mikaela_79
Här är lite bilder från vårt bygge i Ljungsbro, Linköping. Huset är inte helt klart, men bilderna en bra uppfattning om slutprodukten...Loner skrev:
EDIT: Lagt till ny bild på huset med takförnster även på framsidan...
Klicka här för att svara