Vi har fått hem den men fastnar lite på "bruksanvisningen", det är ett steg där vi inte fattar. Om någon gjort det på sistone vore det intressant med kontakt.

Tack på förhand
 
Jag installerade en förra veckan!
 
1 månad sedan:)
 
Om TS specificerar sin fråga lite bättre kanske även svaren blir bättre...
 
Ett 30-tal senaste året. Vad undrar du över?
 
Förbaskat - fick aldrig notis om att det kommit svar och har missat dessa - sorry
Det gick bra till slut... och eftersom minnet är bra, men kort, kommer jag inte längre ihåg vad det var jag fastnade på. Möjligtvis var det nåt med barnspärren som kunde utelämnas, fast det inte framgick och jag letade efter en mojäng som inte fanns... så är det när man är nybörjare. Men nu är den på plats och diskar så fint så.
Tack ändå för hjälpsamhet!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.