1 931 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Någon med koll på datorer och spel?
Hej!
Köpte en logitech g920 för att ha den till the crew 2. På en pc . När jag försöker köra så kör bilen bakåt på frikoppling och fram på broms. Gas och växelspaken funkar inte alls. Ratten däremot ger utslag.
Någon som har en idé?
Köpte en logitech g920 för att ha den till the crew 2. På en pc . När jag försöker köra så kör bilen bakåt på frikoppling och fram på broms. Gas och växelspaken funkar inte alls. Ratten däremot ger utslag.
Någon som har en idé?
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Brukar vara i spelet... Ibland måste man välja att man kör med ratt...
Låter som att det är konfigurerat för "Dogleg-låda"
https://en.wikipedia.org/wiki/Dog-leg_gearbox
https://en.wikipedia.org/wiki/Dog-leg_gearbox
Klicka här för att svara