5 819 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Någon här på forumet som har målat om Ballingslöv folierade köksluckor med gott resultat?
Hej!
Vi bor i en villa från 2002 med ett kök från Ballingslöv. Köksluckorna är modellen "Vit harmoni" som är Ballingslövs billigaste modell. Jag tror den är folierad lucka men jag är inte säker, se bifogade bilder.
Är det någon här på forumet som har målat om den här modellen med gott resultat?
Jag skulle vilja spraymåla den själv.
Luckorna från Ballingslöv är väldigt dyra så det är tyvärr uteslutet att köpa nya.
Mvh
Viktor
Vi bor i en villa från 2002 med ett kök från Ballingslöv. Köksluckorna är modellen "Vit harmoni" som är Ballingslövs billigaste modell. Jag tror den är folierad lucka men jag är inte säker, se bifogade bilder.
Är det någon här på forumet som har målat om den här modellen med gott resultat?
Jag skulle vilja spraymåla den själv.
Luckorna från Ballingslöv är väldigt dyra så det är tyvärr uteslutet att köpa nya.
Mvh
Viktor
Hej!
Testade du måla om dina luckor? Hur blev resultaten?
Hälsningar
Danne
Testade du måla om dina luckor? Hur blev resultaten?
Hälsningar
Danne
HejDannelarsen skrev:
Tyvärr inte. Jag hörde av mig till några målare och blev starkt avrådd från att ens försöka. Jag kunde inte ens lämna in mina luckor hos dom.
Jag bytte handtag, folierade köksbänken etc för att ändra looken på köket.
//VIktor
Tack för svar!V Vicky90 skrev:
Lite det intrycket jag också sitter kvar med efter rundan runt på Google. Tråkigt men det ä väl bara att tänka om o hitta en annan lösning som du gjorde - snyggt jobbat!
Klicka här för att svara