Som man kan ha till att spika strö- och bärläkt till en början.

Jocke
 
Biltemas 50-90mm pistol?
Eller USA/UK-import om du inte har bråttom. :)
 
ja, harald nyborg har någon spikpistol som funkar fin fint också om man ska använda den lite sporadiskt bara...
 
bränski skrev:
ja, harald nyborg har någon spikpistol som funkar fin fint också om man ska använda den lite sporadiskt bara...

Har du något art nr på denna? Hittar den inte på nätet eller i katalogen. Jag vet att dem har men hittar ingen alltså.
 
Går det bra att köra med 90mm spik där man i vanliga fall kör med 100mm vanlig spik och hammare?
 
Joukko skrev:
Går det bra att köra med 90mm spik där man i vanliga fall kör med 100mm vanlig spik och hammare?
Jaja, inga problem.
 
nä ser det att där är ingen i katalogen tyvärr.. ganske har utgått.. men finns den så funkar den alldeles utmärkt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.