J Joukko #1 Medlem · 1 513 inlägg 1 sep 2011 18:57 Joukko Medlem 1 513 inlägg 1 sep 2011 18:57 #1 Som man kan ha till att spika strö- och bärläkt till en början. Jocke
FredrikR #2 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 545 inlägg 1 sep 2011 21:29 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 545 inlägg 1 sep 2011 21:29 #2 Biltemas 50-90mm pistol? Eller USA/UK-import om du inte har bråttom.
B bränski #3 Medlem · skåne · 351 inlägg 1 sep 2011 21:37 bränski Medlem skåne 351 inlägg 1 sep 2011 21:37 #3 ja, harald nyborg har någon spikpistol som funkar fin fint också om man ska använda den lite sporadiskt bara...
ja, harald nyborg har någon spikpistol som funkar fin fint också om man ska använda den lite sporadiskt bara...
J Joukko #4 Medlem · 1 513 inlägg 2 sep 2011 08:31 Joukko Medlem 1 513 inlägg 2 sep 2011 08:31 #4 bränski skrev: ja, harald nyborg har någon spikpistol som funkar fin fint också om man ska använda den lite sporadiskt bara... Har du något art nr på denna? Hittar den inte på nätet eller i katalogen. Jag vet att dem har men hittar ingen alltså.
bränski skrev: ja, harald nyborg har någon spikpistol som funkar fin fint också om man ska använda den lite sporadiskt bara... Har du något art nr på denna? Hittar den inte på nätet eller i katalogen. Jag vet att dem har men hittar ingen alltså.
J Joukko #5 Medlem · 1 513 inlägg 2 sep 2011 08:56 Joukko Medlem 1 513 inlägg 2 sep 2011 08:56 #5 Går det bra att köra med 90mm spik där man i vanliga fall kör med 100mm vanlig spik och hammare?
FredrikR #6 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 545 inlägg 2 sep 2011 09:43 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 545 inlägg 2 sep 2011 09:43 #6 Joukko skrev: Går det bra att köra med 90mm spik där man i vanliga fall kör med 100mm vanlig spik och hammare? Jaja, inga problem.
Joukko skrev: Går det bra att köra med 90mm spik där man i vanliga fall kör med 100mm vanlig spik och hammare? Jaja, inga problem.
B bränski #7 Medlem · skåne · 351 inlägg 2 sep 2011 22:25 bränski Medlem skåne 351 inlägg 2 sep 2011 22:25 #7 nä ser det att där är ingen i katalogen tyvärr.. ganske har utgått.. men finns den så funkar den alldeles utmärkt
nä ser det att där är ingen i katalogen tyvärr.. ganske har utgått.. men finns den så funkar den alldeles utmärkt