4 132 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
myresjöhus villa skärgården
Medlem
· kronobergs län
· 2 inlägg
Någon som har erfarenhet av myresjöhus villan skärgården .. skulle vara jätte roligt att se lite bilder på den vi är mkt intresserade av att någon gång i framtiden bygga den. vill veta allt ni vet om den gärna priser utan tomt .
MVH frida
MVH frida
Hej! Jag var inne i ett Skärgården-visningshus för några år sedan. Tror det är samma hus som det finns foton av på hemsidan. Huset är verkligen fint! Kändes dock för lyhört för min smak med både öppen planlösning och öppning mellan våningsplanen, men många har ju inte alls något problem med det. Sen minns jag att spiraltrappan kändes ranglig. Snyggare också att satsa på släta innertak eller panel när man har ryggåstak. Annars har jag bara gott att säga om det huset - jätteläckert!
Hälsningar Hestia
Hälsningar Hestia
Hej!
Vi har precis skrivit på för att bygga "Skärgården" av Myresjöhus. Vi tycker huset är otroligt stilfullt. Vårat mål var att köpa ett hus som är modernt på insidan och klassiskt på utsidan.
Har inga bilder men huset finns på ett par ställen i Växjö ialla fall.....
Det man skall tänka på är att halvmånefönstren, trappan, verandan är tillval.
Så fler tips om "Skärgården" mottages tacksamt.
Jonas
Vi har precis skrivit på för att bygga "Skärgården" av Myresjöhus. Vi tycker huset är otroligt stilfullt. Vårat mål var att köpa ett hus som är modernt på insidan och klassiskt på utsidan.
Har inga bilder men huset finns på ett par ställen i Växjö ialla fall.....
Det man skall tänka på är att halvmånefönstren, trappan, verandan är tillval.
Så fler tips om "Skärgården" mottages tacksamt.
Jonas
Klicka här för att svara