fia_mstd #1 Husägare · Skövde · 1 992 inlägg 28 feb 2004 19:25 fia_mstd Husägare Skövde 1 992 inlägg 28 feb 2004 19:25 #1 Är det någon som byggt "Villa Växa Visa 101kvm" fast med inredd vind? Lite nyfiken vad det kan gå löst på! /Sophia Johansson
Är det någon som byggt "Villa Växa Visa 101kvm" fast med inredd vind? Lite nyfiken vad det kan gå löst på! /Sophia Johansson