Har tittat lite på Myresjöhus. Där dök SYMFONI upp, är det någon som vet lite om det huset? Har fått ett pris på 1950 000 + tillval. Är det någon som fått ett bättre pris? Nyckelfärdigt.

Om jag formilerar frågan så här: Är myresjöhus något att ha. Har läst att dom har lite dålig standard på sina hus.

Har haft kontakt med kontoret i Kalmar men får en känsla av att dom har lite mycket att göra. Så jag funderar på att ta den befintliga ritningen som finns på deras hemsida och gå till en Arkitekt. Men skulle vilja veta om man kanske kan göra en bra affär där. För mig är ju tid också pengar. Kom igen nu, hjälp mig.

Jag kan hålla med om att jag är lite tveksam till Myrsjöhus eller till och med till Mysjöhus, men Myresjöhus... då snackar vi kvalitet ;)

Är det så alltså, att kvaliteten på deras hus är dålig? Ett par av våra favorithus är Myresjö, så det känns inte så kul. Vi har inte sett något Myresjöhus i verkligheten än, så det är i och för sig svårt att ha någon egen åsikt.

Fler synpunkter?

Vi har tittat på 3 olika typer av Myresjöhus Aria och efter att vi verkligen kollat in det mesta i huset kan vi säga att kavalite`n verkar allt annat än dålig. Vi har kontakt med Linköpings kontoret för ett ev husköp och vi är än så länge mkt nöjda med dem. Vi kunde till o med pruta lite trots att det är M-hus som säljer tomterna!

Vart ska ni bygga? Ekängen? Vi har också fallit för Myresjöhus och bor i Linköping

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.