18 927 läst ·
21 svar
19k läst
21 svar
Myresjöhus, Smart 151
Vi har en skjutdörrsgarderob i huvudentren, jag upplever inte att det blir trångt, den kommer som lite längre in i hallen, direkt när man kommer in så är det öppet, var orolig för samma sak som du att det skulle upplevas trångt, men gör väldigt mycket att man får höjden med ryggåstaket. Bifogar en bild så ser man iaf att det är bredare direkt i anslutning till dörren.
Nu blev jag betydligt lugnare. Tack för hjälpen med bild och allt.
V Viktorjevski skrev:Vi har en skjutdörrsgarderob i huvudentren, jag upplever inte att det blir trångt, den kommer som lite längre in i hallen, direkt när man kommer in så är det öppet, var orolig för samma sak som du att det skulle upplevas trångt, men gör väldigt mycket att man får höjden med ryggåstaket. Bifogar en bild så ser man iaf att det är bredare direkt i anslutning till dörren.
Hoppas ni orkar med en ytterligare fråga angående badrumsinredningar från Vedum.
Vad valde ni där och hur tycker ni att kvalitén är på dessa?
Jag har säkert missat någon smart eller lysande idé hoppas jag för som det är nu så tycker jag mest det som erbjuds inte är så snyggt eller tilltalande.
Vad valde ni där och hur tycker ni att kvalitén är på dessa?
Jag har säkert missat någon smart eller lysande idé hoppas jag för som det är nu så tycker jag mest det som erbjuds inte är så snyggt eller tilltalande.
Vi valde bort Vedums inredning i badrum och tvättstuga. Precis som du så hittade vi inget som tilltalade och det vi eventuellt kunde tänka oss kostade hutlösa pengar. Vi köpte själva från Byggahemma och fick betala nån tusing för monteringen. Sparade in en hel del ändå.
Vi velade längre kring badrumsinredningen, men landade tillslut i vedum, vi valde Free915 med grepplist i stora badrummet och Free 615 i andra, dom är inte revolutionerade design och utseendemässigt men passar in bra. Badkar köpte vi in eget tex.
Hej vad kostade ert hus att bygga? Funderar på ett sånt här hus. Gillar planlösningenV Viktorjevski skrev:
Klicka här för att svara