Hejsan!!

Vi går i husbyggartankar och har hittat Myresjöhus Landsort och planlösningen tilltalar oss.
Har du byggt eller bygger du Landsort? Eller har du andra tips/råd vad gäller Myresjöhus?

Hej!
Vi har varit inne i ett Landsort då vi övervägde att bygga ett själva. Det är ett mycket trevligt hus med en mycket bra planlösning! "Barndelen" och arbetsrummet var inte tillräckligt rymliga för oss, men de var inte alls trånga.

Vänliga hälsningar Hestia

Tack för att du svarade.
Tyvärr så finns det ingen Landsort byggd här uppe i Västerbotten, enligt vår försäljare, så vi kan inte titta in i det innan vi bestämmer oss. Möjlighet till visning av Melodi (gammal modell hos myresjöhus) finns och enl vår försäljare ska det inte vara så stor skillnad i planlösningen. Funderar på att nappa på det, man kanske får en uppfattning ändå..?!!

Känner tyvärr inte till den modellen, men titta skadar aldrig. För övrigt kan jag rekommendera er att inte bli för bekväma i soffan om ni väljer att bygga med totalentreprenad, det gäller att vara på hugget och att vara vaksam...

Ok.. tack för det tipset! Är det av egen erfarenhet du säger det? Jag trodde att man kunde koncentrera sig på annat i sitt liv om man tog totalentreprenad... :)

Ja, det hade vi också hoppats, men riktigt så lätt är det inte. Vi tror dock att slutresultatet kommer bli riktigt bra.

håller med om att det är en del att styra med fast man har totalentreprenad. Trodde faktiskt att det skulle bli mindre än det har varit, fast just nu är jag glad att man har haft en del att säga till om (kontrollbehov) :)

Kan ni inte ge mig lite info om det... novis som jag är inom husbyggarbranschen!! :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.