1 211 läst ·
11 svar
1k läst
11 svar
Myresjöhus Harmoni
Vi har tittat runt bland de olika hustillverkarna och har fastnat för Myresjöhus Harmoni och skulle nu gärna vilja få litet tips och tricks innan vi kontaktar Myresjöhus.
Är det någon som har hittat på någon rolig(are) planlösning?
Är de positiva till egna förslag?
Vad kostade ert hus att bygga? Vad ingick då?
Vad ingår i Myresjöhus nyckelfärdigt mot totalentreprenad?
Har ni andra synpunkter så tar vi tacksamt mot dom också.
Vänliga hälsningar
Annuh
Är det någon som har hittat på någon rolig(are) planlösning?
Är de positiva till egna förslag?
Vad kostade ert hus att bygga? Vad ingick då?
Vad ingår i Myresjöhus nyckelfärdigt mot totalentreprenad?
Har ni andra synpunkter så tar vi tacksamt mot dom också.
Vänliga hälsningar
Annuh
Hej! jag kan tyvärr inte ge dig några råd, förrutom att jag sett på en annan tråd att huset ska kosta ca 1,5Mkr NF. Men jag och min sambo har oxå blivit väldigt fötjusta i detta hus och följer alla andras svar med spänning :
Gillar också Harmoni. Vi ska få kolla på ett sådant senare i veckan och se om det är lika fint som man upplever på ritningen. Återkommer efter detta om jag sett/fått veta något intressant. :
Hej!!
Jasså i Åhus, kan du inte skicka lite bilder till mig fast vi hade ju tänkt bygga i Rinkby... ;D
Berätta gärna lite mer, jag skulle vilja veta lite om bemötandet här nere, och gärna lite priser om tillval och så...
Jasså i Åhus, kan du inte skicka lite bilder till mig fast vi hade ju tänkt bygga i Rinkby... ;D
Berätta gärna lite mer, jag skulle vilja veta lite om bemötandet här nere, och gärna lite priser om tillval och så...
Skicka över er mailadress så skall jag skcika lite bilder samt lite kommentarer.
Har bl.a flyttat köket till andra sidan huset.
Underbart hus med härlig rymd i vardagsrummet.
// Crille[/quote]
Jag har skickat ett PM till dig, vill gärna ha bilder, kommentarer, prisuppgifter mm...
Var och tittade på ett Harmoni igår. Underbar rymd i vardagsrummet! Har fått en offert på 2. 67 miljoner NF. (Priset inkluderar tomt 240.000 samt avgifter vid tomköp och lån under byggtiden) Någon annan som fått en offert nyligen?
Klicka här för att svara