Hej någon som har Byggt eller ska bygga Myresjöhus Östergarn??? Någon med bilder på detta hus???

Vilken ska man välja Myrsejöhus eller Eksjöhus???

Enligt ritningarna på Myresjö ( östergarn ) Och Eksjö ( Lyckan funkis). så är det nästan lika.
Kostar snarlik varandra som standard. Med platta och golvärme.

Vad har ni för postivt och negativt ??

Mvh Anders

Myresjöhus och Eksjöhus är bra företag i grund och botten. Som jag har förstått det brukar Myresjöhus ha totalentrepanad medan Eksjöhus har valet mellan total/delad entrepenad. (Välj totalentrepand om du vill känna dig mer trygg). Tror också att totaltsätt blir Myresjöhus dyrare eftersom Lyckan Funkis ingår i "egna-hem" serien som är ett budgethus där du inte kan ändra planlösningen men det får dina offerter visa.

Sen är det säljaren som gör hela affären till ett så bra köp som möjligt för dig. Därför är min rekommendation att du bör kolla upp tidigare kunder på samma ort som du ska bygga och höra hur deras samarbete med säljaren/företaget har varit. Detta eftersom det ofta används lokala arbetslag för att bygga ett hus och kvaliten på både säljare och hantverkare kan skilja sig från en ort till en annan.

Vilket hus man ska välja är också en smaksak, dels praktiskt men även utseende mäsigt skiljer dig sig.
Vill jag ha den planlösningen som finns?
Bra om du har möjlighet att besöka och se dessa hus i verkligheten eftersom det då är lättare att bilda sig en uppfattning om varje hus.

• Gilla
TimAllenJr
  • Laddar…
Det värkar som ingen bygger med Eksjöhus Eller Myresjöhus eller så vill ni inte komentera...... 178 har läst 1 Kommentar så sätt fart nu.

Någon med bilder av Myresjöhus Östergarn ????

Mvh Anders

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.