Vi kollade in Duett för ett tag sedan, gillade planlösningen. Men jag kan inte förstå hur dagens arkitekter ritar hus när man inte planerar in en klädkammare för diverse "braatthagrejer". Betalar miljoner för huset och de kan inte klämma in skrubb. Vi skulle ha planlösning 2 med allrum och byggt ut vinkeln så man fick ett större allrum (relativt billigt eftersom taket redan finns). Vi skulle även lagt in ett U-kök istället för köksö så man slipper att se diskbänken från soffhörnan... MEN sen fick jag se huset live och det var inte alls jag. I broschyren ser man ju huset framifrån men man ser inte vinkelrummet (relaxen) och det var på tok för spacat och kantigt för mig, gillade inte alls den arkitekturen. Baksidan är ju däremot desto trevligare! Så nu letar vi vidare med Duetts planlösning som grund och med lite ändringar här och där.